my page my thoughts

czwartek, 26 listopada 2015

mediolan, koncert

Hej,
Dzisiaj jak tylko wróciłem do domu to spałem aż do 23:00
Położyłem się spać o 2 w nocy a o 6 już musiałem wstać, nooo, that's why ;)

Mediolan bardzo ładny. Ciekawe, że mają przerwę w pracy godzinną między 13:30 a 14:30 i wtedy wszyscy wychodzą na jedzenie. To mi się podoba. Pizza była pyszna, zjedzona na głównej ulicy Buenos Aires :) To był już mój trzeci lot samolotem w przeciągu 4 miesięcy, a przecież wcześniej w ogóle nie latałem, więc chyba mi się to spodobało :) Najlepsze jest to, że rano w hotelu zostawiliśmy nasze dowody osobiste i skapnęliśmy się dopiero przy wejściu do samolotu jak nas o nie poprosili i ledwo co a musieliśmy zostać dłużej na lotnisku i kupować nowy bilet powrotny. Na szczęście udało się i przeszliśmy na prawo jazdy, więc czasem przydaje się, nie tylko do kierowania samochodem :D

To o czym chciałem teraz napisać to to, że 29 listopada spełni się moje marzenie. Idę na koncert osoby, która ma niesamowity głos, którą z otwartymi ustami słucham podczas festiwali w telewizji, ale nigdy nie miałem okazji usłyszeć na żywo.
To osoba, która zajęła drugie miejsce, najlepsze do tej pory w Polsce, na konkursie Eurowizji w roku, w którym się urodziłem :). Tak, idę na koncert Edyty Górniak i jaram się bardzo, że usłyszę ten głos na żywo. Może nie jestem jakimś szczególnym fanem osobowości, ale na pewno doskonałego wokalu. Koncert będzie już w tę niedzielę w Łodzi w Atlas Arenie. Zabieram ze sobą mamę i jeszcze udało mi się namówić Magdę i jej mamę, więc będziemy mieć taki maminy wieczór haha :D Cieszę się bardzo, na pewno pokażę relację na snapie.
Obczajcie foteczki z Milano. Odezwę się tutaj w poniedziałek, napiszę o wrażeniach i kolejnym zbliżającym się wydarzeniu, w którym też możecie wziąć udział :)
Damian.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz