my page my thoughts

poniedziałek, 23 listopada 2015

wylot, taniec...

Hejo, tak jak w tamtym poście pisałem oto realizuję.
Miałem napisać o tym co będę robił w najbliższym czasie.
Po pierwsze to jutro wylot do Włoch, dokładnie lecę samolotem do Mediolanu, więc musicie się tam modlić za mnie, żeby terrorystów nie było :) No chyba, że czyta to jakiś hejter, który by chciał, żeby mnie wysadziło- to pozdrawiam :). 
Po drugie to chciałbym iść na zajęcia tańca. Wiadomo, że taniec jest bardzo związany z muzyką, bo to wyrażanie siebie, nie przez otwieranie paszczy, ale przez ruch ciała. Chodziłem na takie zajęcia w podstawówce i było fajnie, więc czemu nie próbować, dopóki jesteśmy młodzi, nie mamy zobowiązań jakiś mega strasznych to czas się znajdzie na pasję. A poza tym to miałem iść na siłownię i nie wyszło, więc sobie wymyśliłem, że będę chodził na takie zajęcia, bo przecież na siłkę mogę iść kiedykolwiek w życiu, bo 30 letni gość na tańcach to średnio :D Jeśli ktoś tańczy z Was to pomyśli od razu jaki styl - tak, więc będzie to taniec nowoczesny. Noo i mam nadzieję, że znajdę jakąś grupę zaczynającą dopiero tutaj w Warszawie, i że jakoś to mi się tak idealnie wpasuje w przysłowiowy grafik
Po trzecie to ju... jednak tu skończę :) Stwierdziłem, że napiszę oddzielne posty o tych kolejnych dwóch sprawach. Oczywiście możecie się domyślać o czym będę pisał, bo mam to na instagramie w opisie na profilowym, no ale szczegóły tu wkrótce :)
Do środy! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz